22 juli 2010

Bokferie

Som nevnt i et tidligere innlegg er sommeren tiden på året hvor jeg leser mest skjønnlitteratur. 
Her er bøkene jeg har rukket å pløye igjennom innimellom jobbing, 
hybelleting, kjærestekos og diverse utflukter. 
Jeg har i år måttet lage meg en leseliste- faktisk, 
for å ha litt oversikt over hvilke bøker jeg har (og skal lese) og hvilke jeg skal kjøpe. 
Dette fordi jeg litt i hurten og sturten kjøpte en bok,
som ved nærmere ettersyn viste seg å befinne seg i bokhylla fra før.
Og det skal sies at det ikke er første, men tredje gang nettopp det skjer! 
Hjelpes...

Øverst på 'to read'-lista står:

* Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafón
* Tilbake til Riverton av Kate Morton
* Señor Peregrino av Cecilia Samartin

Om noen har noen boktips, så er det bare å rope ut! :)

God sommer!!  

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Du e tullete. Æ ha jo faktisk læst ein tå derre bøkern i sommar æ å, men that's it. :p

Koss går d me hybelleitinga da?


-Silje

Renate sa...

Oioi..Jeg er imponert!:) Tipper det var 'Den elskelige giftblandersken', eller tar jeg feil?

Hybelleting er noe dritt! Iallefall når man befinner seg mange mil unna der man skal bo (regner med du følte noe av det samme før din utflukt til Bergen). Per skal nedover mandag for å kikke litt, mens jeg er stuck i Trheim for å jobbe:/

Related Posts with Thumbnails