18 desember 2010

Finsk design

Nå er det ikke lenge igjen til jul, og da tenkte jeg at det var lurt å slenge med noen
gaveønsker til, sånn i siste liten. Jeg jobber jo i butikk, og da er det ikke til å
unngå at man får lyst på en del ting som selges der.
Jeg har nå virkelig fått øynene opp for Iittala og deres designprodukter,
etter å ha ønsket megen original Mariskål leeenge.
Nå får man jo kopier av denne skålen t.o.m. på Rema 1000,
men det blir nå ikke det samme uansett da.
Spørsmålet er bare hvilken farge man skal velge...


Serviset Origo liker jeg også veldig godt. Det er enkelt og tidløst, men også her er det
vanskelig å bestemme seg for hvilken farge som er finest.
Man kan jo kjøre litt safe med beige, eller velge en litt sprekere variant i rødt eller orange.
Se selv her.

Kivi-lyktene deres er også noe jeg godt kunne ha tenkt meg. Men så var det fargen da...
Det er jo så mange å velge mellom. Akkurat nå liker jeg disse best:

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails