31 juli 2009

Bitt av basillen


Lenge nå har jeg hatt en forkjærlighet for interiør, og hadde faktisk en stund seriøse tanker om å bli noe innenfor det området. Selv om det nok ikke blir noe av det, så kan man jo syssle litt med det på hobbybasis, og jeg kan nesten ikke vente på å få meg en egen leilighet eller et hus som jeg kan innrede akkurat slik jeg vil:) Men det ligger nok noen år frem i tid, *sukk*. Som første steg på veien har jeg tenkt å investere i et abonnement på Vakre Hjem & Interiør, som min snille kjæreste nettopp sa seg villig til å betale for meg ved neste lønning (mulig det ble sagt i halvsøvne, ettersom klokken nå begynner å bli en del, og han har mest lyst til å sove, og ikke kikke på interiørblogger som meg...). Krysser fingrene for at han fortsatt mener det i morgen!;)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails