02 august 2009

Tilbake til barndommen..

I kveld setter vi kursen mot Gøteborg og Liseberg. Jeg kjenner at gamle ferieminner vekkes til live fra barndommens familieferier. Et klamt baksete i en sliten bil som humper langs landeveiene...Ah, det er ferie det! Stopp på bensinstasjonene for å spise is, aktivitetsbok som ble flittig brukt og pit stop ved en veikro for vomfyll, før ferden endte på en eller annen campingplass enten i Norge eller i nabolandet (Sverige). Liseberg er et ypperlig feriereisemål - det burde jo jeg vite, som har vært der to ganger tidligere. Men jeg gleder meg like mye denne gangen også:) Fornøyelsesparker heter fornøyelsespark for en grunn!! Hviiiiin!!



Gleder meg!:) Det at mine to søstre med kavalerer også joiner er heller ikke noe skår i gleden.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails