27 desember 2009

Ønskeliste..

..er en lur ting, har jeg nå erfart. Julekvelden har kommet og gått, og det gjorde meg mange ting - og minner - rikere. Så når jeg kommer til byen igjen skal jeg sy puter til den store gullmedaljen på den nye, fine symaskina mi, mens Twin Peaks går på TV'en, bare avbrutt av korte pauser med heftig rocking på Guitar Hero 5. Temperaturen i leiligheten har i vinter vært skremmende lav, men nå kan vi holde varmen ved å tenne på noen av de mange telysene som jeg fikk til jul. Så kan vi også kose oss med litt godis og google etter ting å bruke julegavepengene på:) O'lykke!!

Ellers har jula gått med til myyye spising, drikking av julebrus (og diverse annet), grusing av resten av family'n i brettspill (hihi), 2.dagsfest med venner og kjente +++ Så får vi håpe resten av jula fortsetter i samme stil.


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails