03 desember 2009

I dag er det 3. desember..

..Det er 3. desember i dag!! Hei, ho - ja, denne dagen blir god!!

Da har vi bikket 3. desember, og man kan til og med skimte et lag av hvitt ute (eller snø som man kaller det). For meg blir det ikke jul uten først ha åpnet 24 luker i en adventskalender, men ettersom min mor virker å mene at jeg nå er blitt for gammel for hjemmelaget kalender, så jeg meg nødt til å ta saken i egne hender. Penger er jo en mangelvare som student, så det ble med en billigutgave fra RIMI denne gangen (men neste år, ja da skal det bli kalender, og da skal jeg starte i god tid - så ikke 1. desember nok en gang kommer som julekvelden på kjerringa). Jeg har jo også en kjærestekalender med Per Magnus (så det er ikke synd på meg), men pussig nok har pakkene latt vente på seg gitt..

Dette er adventstid for meg:


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails