29 mai 2009

En liten update..

Nå har jeg slitt meg gjennom to strevsomme eksamener innen klinisk psykologi, og enda er det fler igjen (Ok, bare en da, men den skal nå gjennomføres den også...). Og i år trakk vi virkelig vinnerloddet når det gjaldt lokale, selveste Dragvoll idrettssenter. Her er et bilde som kan illustrere:



Sjokket når oppgavene deles ut og krampen i armene etter å ha skrevet side opp og side ned med 'skjønnskrift' og 'intelligente' synspunkt på Gud vet hva - er for meg eksamen i et nøtteskall! Egentlig hadde jeg mer enn nok med meg selv der jeg satt som ei sild i ei tønne, men klarte ikke la være å irritere meg over hvorfor en eller annen inkompetent streber hadde glemt å skru av mobilen sin - slik at den med jevne mellomrom gav fra seg signal om hjelp (den trengte og lades opp må du vite). Og som om ikke det var nok var det selvfølgelig en feil på oppgavesettet til eksamenen i en av de andre fagene vi delte lokalitet med, noe vi andre fikk med oss - høyt og tydelig. Krysser fingrene for at neste semesters eksamen foregår i et mindre klasserom..



Nok om det, for snart er det jo feeerie! Og i år har klassen min slått på stortromma og satser på sol og sommer i Tyrkia! Sol og drikking blir vel egentlig mer korrekt. Jeg gleder meg iallefall masse, og har allerede svidd av noen tusenlapper i den forbindelse på alskens 'nødvendigheter' i anledning ferieturen.


Alanya - here we come!!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails