18 mai 2009

Tilbake til hverdagen...

Nå har stillheten senket seg over Norge, etter en helg preget av sang, fyll og is:) Norge stakk av med seieren i GP (som jeg hadde forutsett:), og hele landet gikk bananas - ikke så rart ettersom dette ikke akkurat er hverdagskost. For min del ble det lagt en smule demper på feiringen ettersom uheldige omstendigheter ville det sånn (kombinasjonen av en trang leilighet, over 1 i promille og noen kilo mannfolk resulterte i en blå tå, og ingen vill jubel fra min side). Men det var bare å bite i seg smertene, og heller gaule litt på den nye landeplagen som 'Fairytale' garantert blir.

Men dagen derpå vartet nasjonaldagen opp med strålende sol, og all smerte var glemt (helt til jeg skulle ta på meg mine sko, og ingen passet foten lenger - så det ble lite gåing i tog for å si det sånn..). Det var en hyggelig start på dagen, ettersom jeg og Per var invitert til chicksa på Møllenberg for en bedre frokost! Nam, nam:) Deretter ble den obligatoriske 17.mai-isen fortært, og det på ingen andre steder enn selveste Burger King! Som avslutning på dagen tilbrakte jeg noen timer nedgravd i pensumlitteratur, aiai - måtte neste års eksamen være lenge etter 17.mai!!



Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails