08 juni 2010

Hurra for Juni!

For ikke lenge siden klagde jeg på at alle TV-seriene 'mine' tok sommerferie, 
men heldigvis er det noen som har skjønt at sommeren er en fin tid å heller ha sesongpremiere! 
True Blood begynner nemlig 13.juni i USA, og gjett om jeg skal følge med på det :)


Som om ikke det var nok blir det også vampyrpremiere på kino.
Tredje film i Twilight-serien, Eclipse, er endelig klar for lerretet, 
og jeg tror ikke jeg er alene om å ville se den :)


Sett av 30.juni først som sist!

Hvis du vil ha noe å underholde deg med mens du venter,
kan jo den siste boken til Stephanie Meyer
The Short Second Life of Bree Tanner
være et tips.


 Nei, nå ble det mye vampyrsnakk her igjen, gitt...
Men sånn er det når man har dilla ;p hehe

(Og btw, apropos TV-serier, så har jeg nå sett siste episode av Lost. 
Kjenner enda jeg er litt frustrert over hvordan den sluttet, og føler meg egentlig litt snytt...Ahrg!!)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails