17 juni 2010

Sommerferie!

Sommerferie for meg betyr at jeg kan gjøre 
alt jeg har lyst til
som jeg ikke føler jeg har tid til ellers:)

De siste dagene har derfor gått med på å trene, være sosial og ikke minst shoppe!
Og det er ikke hver dag jeg er nede i sentrum har jeg skjønt, 
ettersom det bugner av butikker der som jeg aldri før har sett eller besøkt...Bl.a

Søstrene Grene
Cornelias hus
Mitt skattkammer

Jeg tror jeg kan tusle rundt i slike butikker i en evighet. 
Men med en utålmodig kjæreste på slep, så begrenser tiden seg...hehe

Her er i allefall noen av skattene som har fått bli med meg hjem:
















Bolle, vaser og sleiv fra Søstrene Grene
(der er det btw sykt billig!)
Stoff fra Stoff og Stil
Boks fra Mitt skattkammer








 


 Boller fra Pip Studio,
kjøpt på Cornelias hus














 
Papir fra Søstrene Grene
Pukka te og Rice-kopper fra Traktøren
(Kjøpte koppene til Per i bursdagsgave, en til meg
og en til ham, men merkelig nok falt ikke den gaven
i smak gitt...hmm....skjønner ikke det ;) )
Fotoalbum fra Åhlens

2 kommentarer:

Hanna Ladybug sa...

God smak :D Både boksen og skålene var kjempesøte! Tror jeg blir nødt til å sjekke ut de butikkene der før jeg drar hjem til Molde. Lyst å være med på pump på gløs i ettermiddag?

Renate sa...

Takk takk:) Tror jeg har shoppet nok for en stund nå så....hehe...Du vil helt sikkert finne noe du liker på de butikkene, så det lønner seg å ta turen ja:)

Skulle veldig gjerne vært med på pump, men skal jobbe i ettermiddag:/ Men hvis du er i byen til uka kan vi jo trene på mandagen:)
(Ser det er Frøydis som skal ha pump, så da blir det bra trening vet du!)

Related Posts with Thumbnails