05 juni 2010

ABC

Bokstaver har jo lenge vært i vinden blant interiørfantaster, og jeg har lenge ønsket meg en egen bokstav som jeg kan utsmykke leiligheten med. Og egosentrisk som jeg er skal jeg selvfølgelig ha en R, hehe. Jeg kom over en på nett når jeg satt og egentlig skulle lese til eksamen. Fin ja?!

Kanskje jeg kan kjøpe meg en slik.....om jeg graver dypt ned i lommeboka. Neida, den er faktisk ikke dyr - men porto derimot...

Jeg snublet også over noen kjempefine magnetbokstaver ala de man bruker i Scrabble. Hvem vil ikke ha sånne på magnettavlen sin da?

...for alle har en magnettavle, vel..? ;p

Jeg har også veldig lyst på en liten skoletavle som ligner den på bildet til venstre. Tror nok jeg må ta meg en tur på interiørshopping så snart min siste eksamen ever (!) er overstått. Rart å tenke på at jeg aldri skal ha eksamen igjen (med forbehold om at jeg står på vårens eksamener....*bank i bordet!*), merkelig hvor vant man kan bli til ting - også ting man ikke liker..

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails