29 oktober 2009

Ambitions

Ambisjoner er viktige. Jeg har ambisjoner om mange ting, noen store og noen små, og hva jeg skulle gjort uten dem vet jeg ikke. Mange ulike ambisjoner har kommet og gått gjennom årenes løp, ettersom jeg har innsett at alle nok ikke er like realistiske - men noen har overlevd tross alt.
Jeg har alltid hatt en ambisjon om å jobbe med mennesker, og heldigvis for meg kommer det også til å skje.
Jeg har ambisjoner om å lære meg nye ting - som å fotografere, å hekle og å 'scrapbooke' bl.a.
For fremtiden drømmer jeg om et hvitmalt hus på 'landet' med stor hage (men da kanskje også en gartner, for grønne fingre har jeg dessverre ikke...).
Drømmeprinsen har jeg jo funnet, så det kan jo krysses av på lista, men det er mange ting jeg drømmer om som enda ikke har skjedd. Og det er jo fint det, for da har jeg mye å glede meg til!
Så hvis du ikke passer på kan det gå som 'Donkeyboy' synger i sangen 'Ambitions', som forøvrig er en knakende kjekk sang.



'Ambitions'
And if somebody’s going to make it
then this somebody ought to be you
And I keep telling my reflection
Ambitions are already starting to fade

1 kommentar:

Anonym sa...

Ambisjona ja; Så du ska lær dæ å hækkel, kain du å strikk da?? Kvitmalt hus på landet - i byn, går d an??
Drømme prinsen ha du vorri veldi heildi m :-)
hilsen mamma

Related Posts with Thumbnails