27 oktober 2009

Reisefeber

Når nettene blir lange, og kulda setter inn så er det lett å la tankene fly til mer 'eksotiske' strøk enn Norge og Trøndelag. Jeg er glad i å reise, og heldigvis for meg er Per det også (kanskje også enda mer enn meg). Nå for tiden spekulerer vi i å pakke snippeska (eller hva det nå heter...) og dra - spørsmålet er bare HVOR? Det er mange steder jeg ønsker og besøke eller vende tilbake til, og jeg er nok ei (lands)byjente, så det må bli noe i den duren. Bare tenk, hvor herlig ville det ikke ha vært.....

...å nyte en kopp cappuccino på en fortauskafé i Paris.

Det hadde ikke vært meg imot å leve glade dager i Warsawa...

...eller se på berømte bygninger i Barcelona...


...eller traske rundt i tresko (!) i Amsterdams gater...

I København kan man sikkert få handlet de siste julegavene...Wonderful Copenhagen!...

...selv om shopping i London kanskje frister mer...

Bilder fra: Flickr

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails