25 oktober 2009

Sånn ellers..

En kort update på hva som har skjedd ellers i mitt ikke så veldig begivenhetsrike liv. Per og jeg dro på kino tidligere i uka. Vi så 'Fame', en skikkelig jentefilm, og spør ikke meg hva som gikk igjennom hodet til Per Magnus i det han gikk med på å se den filmen. Da jeg gløttet bort på ham under filmen så det mest ut som han ønsket seg et sted langt langt bort, mulig det ble litt for høyt østrogennivå i kinosalen.

Ehm..litt tidlig ute kanskje..

Som tidligere nevnt nærmer det seg jo eksamensperiode, raskt og nådeløst! På kontoret er det ofte andre ting som frister mer enn å fordype seg i diverse pensum. La meg illustrere:


Ellers er jeg på god vei gjennom min Twilight-maraton, og skal i dette øyeblikk til å ta fatt på bok nr.3 i serien - 'Eclipse'. Nå er det heller ikke lenge til 'New Moon' kan sees på kinoer verden over, og jeg tror jammen jeg må ta meg en tur jeg også (en smakebit - haha, tok du den?! - på filmen kan sees her). Mulig jeg må alliere meg med noen småsøstre eller venninner, for etter Fame-fadesen tror jeg nok det vil ta litt tid å få med Per Magnus på 'jentefilm' igjen. I tillegg til at han nok synes jeg er en smule for fascinert av den mannlige hovedpersonen...

Can you blame me..?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Æ å vil sjå fame!!! keffer tok du ikke me mæ? :p
Line

Renate sa...

Du kom jo ikke t byn veit du, snuppa! Da måtta æ jo ty t d næst bæste da, å ta me Per, stakkar:) Du får ha dæ hit, så ska du få kinotur - enten du villj lr ikke;)

Related Posts with Thumbnails