19 oktober 2009

Prokrastinering

Nå for tiden prokrastinerer jeg for harde livet. Jeg merker at vinter og eksamensperiode nærmer seg med stormskritt, og jeg har et fjell av pensumlitturatur og andre forpliktelser jeg skulle ha konsentrert meg om.

Prokrastinering er et fenomen jeg er sikker på at mange kjenner seg igjen i, og innebærer kort fortalt å utsette til i morgen det man vel egentlig burde gjort i dag.

Høst og innevær er for meg en ypperlig anledning til å kose meg med en bok eller to, og det er nettopp det jeg fordriver mine sårt trengte fritimer på. Akkurat nå er jeg midt oppe i Stephanie Meyers Twilight-serie, og kjenner virkelig at fjortisfaktene og hormonene dukker opp med jevne mellomrom. Lettleste bøker, som Twilight-bøkene, er en finfin avveksling fra det ofte tørre psykologipensumet:) Så jeg kan trygt anbefale disse bøkene til alle som har en liten skapfjortis eller romantiker boende inni seg.



Related Posts with Thumbnails