07 februar 2010

Strikkefabrikken

Til nå har jeg noen ferdige strikkeprosjekt bak meg, men enda flere påbegynte. Jeg begynner nå å bli tom for garn, og litt lei av å bare strikke det samme hele tiden (det er jo ikke mange ting jeg kan lage). Det betyr at jeg altså må lære meg å lese mønster, sånn at jeg kan få utvidet horisonten litt. Jeg må bare finne noe som er passe advanced først, og som ikke tar alt for lang tid. Slenger med et bilde av ei lue som ble ferdig for en stund siden. Siden jeg bare legger opp masker på feelingen endte det prosjektet med at lua ble litt i største laget, menmen, man lærer av sine feil ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nei no må e berre få Mia te å legge ut bilder av mine hue prosjekter. Har no strikket fire stk. dei siste dagene :-)

Hanna Ladybug sa...

Så fin lue! :)

Renate sa...

Takk, Kjersti:)

Nina: Nå er jeg bra spent på de luene altså:)

Related Posts with Thumbnails