02 februar 2010

Bokbokbok

Nå har forlaget omsider fått ut finger'n og laget Camilla Läckbergs 'Havfruen' i pocket. Endelig!! Så nå må jeg bare skynde meg å bli ferdig med den boka jeg holder på med, så jeg kan fordype meg i Fjällbackas mysterier atter en gang. Og som jeg gleder meg!:)

Bare sånn til opplysning så kommer Läckberg også med en ny bok på norsk om ikke lenge (22.februar for å være nøyaktig). Den heter 'Fyrvokteren', og er nok en krimroman om Erica Falck og Patrik Hedström. Kjenner jeg forlaget rett kommer vel ikke denne i pocketversjon før om ett år eller vel så det, og så lenge tror jeg ikke jeg klarer å vente. Egentlig så foretrekker jeg bøker som er innbundet, det er bare det at det blir så vanvittig dyrt dersom man kjøper en del bøker i året. Men snart er det jo mammutsalg, og da får jeg vel fylt opp noen hyllemeter med bøker tenker jeg. Fantastisk! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails