27 februar 2010

Valentine's Day

Nå har det gått en stund siden denne dagen, men det var egentlig ikke den jeg ville snakke om. Jeg er ikke så veldig fan av slike importdager fra USA, og synes det kan bli litt vel mye kjærlighetskliss på en gang - foretrekker heller å porsjonere det litt utover året (fikk du med deg det, Per Magnus? ;) hihi). Men det jeg egentlig ville frem til var at jeg var på kino sammen med ei klassevenninne og så nettopp 'Valentine's Day'. Det er en sånn typisk film hvor man kan tippe hvordan det ender (selv om det var noen overraskelser også), og mest for den kvinnelige delen av befolkningen (tror jeg kan telle på en hånd, og vel så det, antallet gutter i salen - tror heller ikke de var single, for å si det sånn...). Filmen er spekket med kjente skuespillere, og faktisk nokså morsom også. En av de bedre romantiske komediene jeg har sett på en stund. Så da er det bare å dra med seg kjæresten, eller venninna, på kino for å få sett filmen (...eller vente til den kommer på DVD).

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails