04 mai 2010

I'm a sucker for vampires

Jeg liker å tro at jeg er en person som ikke kaster meg inn i alle ting som er trendy og 'kommerst', og at jeg liksom har mine egne greier som jeg er fan av. Nei, her i gården ruller ikke ting som Grey's Anatomy, Himmelblå, Frustrerte Fruer og Berlinerpoplene over tv-skjermen!! Men det spørs om jeg kanskje må bite i det sure eplet å innse at jeg ikke kan motstå alle trendting som presser på fra alle kanter. For selv om jeg ikke liker å innrømme det, må jeg si at jeg har blitt litt hekta på vampyrer av alle varianter for tiden. Det startet jo så bra - jeg skulle ikke lese 'Twilight-bøkene' og iallefall ikke se filmen, noe jeg heller ikke gjorde. Ikke før jeg under et svakt øyeblikk lastet ned den første filmen, og der var jeg bitt av basillen gitt. Jeg er altså en svak person. Jaja..Men neimen om jeg skulle la meg fange av noe mer fjortis-vampyr-greier....ehm, den gang ei. Også tv-serien 'The Vampire Diaries' har jeg, på tross av iherdig tankemotstand, slukt rått (men mest fordi at Ian Somerhalder - han som spilte Boone i Lost - er med i serien, yummy!!).


Det finnes en fjortis i oss alle..;)

2 kommentarer:

Pyslepia sa...

Haha,det samme med meg! We love vampires! Har du sett "True blood" da?

Renate sa...

Ja, selvfølgelig, den glemte jeg helt av. 'True Blood' er jo kjempebra, men kanskje hakket mindre fjortis enn de andre vampyrseriene - liker jeg å tro:) hehe

Related Posts with Thumbnails