09 mai 2010

Mobil mania

Ja, nå har Per Magnus omsider fått overtalt meg til å investere i ny mobil. Min gamle trofaste følgesvenn fikk et ublidt møte med en dæsj vann tidligere i år, og har ikke vært seg selv etter det. Jeg har ikke så mye peiling på hva som er 'in' av mobiltelefoner for tiden må jeg innrømme, og vurderer derfor telefonene stort sett etter utseende. Merkelig nok har jeg en tendens til å falle for mobiler som er rååååååååsa - de er jo bare superlekre!!
 
Lekker, ikke sant?!

Slike ting som touch-telefon og internett på mobil er jo poppis i dag, men konservativ som jeg er når jeg kommer til sånt, ville jeg absolutt ikke ha noe av det på min mobil (man kan jo komme borti så mye rart på nettet nå til dags, hehe..). Men etter litt press fra Per Magnus gav jeg etter å bestilte en mobil som visstnok skal være riktig så fancy. Så fancy er den at jeg i skrivende stund verken kommer på merke eller nummer på den telefonen, men den har iallefall touch-skjerm da. Jeg mistenker at Per Magnus hadde en 'hemmelig' agenda bak sine innspill, og tror nok at det blir han som kommer til å bli sittende mest å fikle med mobilen når den dukker opp i postkassa. Jeg kan bare si at jeg er spent! Learning by doing, er det ikke det man sier.....

Etter å ha konferert med Per Magnus har jeg nå funnet ut hva min fremtidige mobil heter, nemlig HTC Legend - ikke at det sier meg så mye....Men her er iallefall et bilde til ære for den nysgjerrige:

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails