24 mai 2010

Vemodig farvel

I natt var det over og ut for TV-serien Lost. Etter seks sesonger får vi nå endelig vite svarene på alle spørsmålene vi har lurt på - jeg har titt og ofte klødd meg i hodet eller ropt ut i fortvilelse over alle mysteriene som ikke ville ta slutt. Når man endelig trodde man visste hva som skjedde, kom det en eller annen twist som gjorde at alle teoriene falt sammen som korthus. Jeg har vært på nippet til å gi opp til tider, men har alltid gitt etter for nysgjerrigheten. Så nå er jeg spent på om denne avslutningen blir en høydare, eller om jeg kommer til å legge meg skuffet i kveld å irritere meg over alle timene jeg har brukt på å se på denne serien (for det har jo blitt noen timer foran TV'n iløpet av årene).

 Artig påfunn :)

Sofagris, som jeg er, må jeg ha et eller annet program å følge med på. Men jeg merker at sommerferien nærmer seg med stormskritt, ettersom program etter program jeg følger med på enten tar pause for ferien eller legges ned. På den andre siden kan det jo da hende at jeg da omsider kan få sett igjennom alle TV-serie-boksene som jeg har gått til innkjøp av gjennom årene (Sopranos, The Wire, Twin Peaks og House er ingen dårlige erstattere!).

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails