08 oktober 2010

90-tallet

Da jeg var innom bokhandelen sist så jeg til min store glede at
Vega forlag har kommet med et tilskudd i sin bokserie som handler
om barndommen til de som vokste opp på 40, 50, 60, 70 og 80-tallet.
Nå er det nemlig 90-tallet som kommer i bokform.


Jeg tok en snikkikk i den, og vips var jeg tilbake til tiden da taco var
noe nytt og eksotisk, Spice Girls og Backstreet Boys herjet hitlistene
og oversized Adidasgenser var det kuleste du kunne ha på deg.
Siden det nå snart (!) er jul kan jeg jo tillate meg å komme med gavetips.
Og jeg tror denne boka vil treffe alle dem som var barn på 90-tallet rett i hjertet :)

Jeg har skrevet et innlegg om min barndom på 90-tallet tidligere, 
og hvis du vil lese om det kan du trykke her.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails