11 januar 2010

2010

Nok et år har gått - i rasende fart. Fortsetter det slik så er jeg vel 30 før jeg aner det...Ferien er - i likhet med år 2009 - også over. Jeg hadde min første skoledag i dag (Eksperter i team), og selv om vi ikke gjorde stort (annet enn å 'leke'), kjenner jeg at jeg er sliten likevel. Har ikke helt bestemt meg for om det er et elsk eller hat fag enda (muligens noe i mellom). Uansett så må jeg holde ut i tre uker til, før jeg kan si meg ferdig med det faget.

Ellers går det mye i småpusling hjemme. Har fått prøvekjørt symaskina, og faktisk har jeg også tatt opp strikking igjen (etter at det gikk i glemmeboka etter noen traumatiske opplevelser i kunst og håndverken på barne/ungdomsskolen). Men jeg vet ikke helt om skills'a er der jeg. Jeg har som mål å få til et lappeteppe, men det er vanskeligere enn det høres ut som (iallefall for meg). Nå har jeg begynt å få en del lapper, men ingen av dem er like - av en eller annen grunn...

Slenger med noen bilder fra jula også, ettersom jeg ikke har oppdatert på en stund.


Forsøk på årets posering foran treet, noe som kan være fryktelig gøy - tydeligvis.

Spilling hører jula til.

Nyttårsfjong

I dag lå det også en liten pakke i posten og ventet på meg. Den er bare superskjønn, men blogger om den senere.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehehe. Jeg bare elsker bildet av oss foran treet. :) Stjeler det jeg. ;)

-Silly

Renate sa...

There's plenty more where that's coming from;)

Related Posts with Thumbnails