18 januar 2010

Pakke t mæ?!

En dag i romjula bestemte jeg meg for at skulle det bli orden på livet mitt.......neida, livet mitt er ganske A4 og greit å holde styr på (men jeg tenkte det kunne være en god unnskyldning for å kjøpe meg en kalenderbok som jeg har siklet lenge etter). Så for noen dager siden lå denne lille herligheten i postkassa og ventet på meg:



Jeg er avhengig av å ha en bok jeg kan skrive ned alt jeg skal gjøre og må huske i, og måtte bare rettferdiggjøre innkjøpet for meg selv med at dette var noe jeg virkelig hadde bruk for.



Vil du også ha en personlig almanakk (du kan lage den akkurat slik du vil - egen tekst, motiv, farger og innhold) trenger du bare trykke her, så må du selvfølgelig customize litt, og før du aner det kan du også holde orden på livet ditt (på en litt mer fancy måte).

I love it!

2 kommentarer:

Maria sa...

Kult! Sånn MÅ jeg ha! Til 2011, siden jeg allerede har en for i år.

Renate sa...

Ja, den er skikkelig fin:)

Related Posts with Thumbnails