31 januar 2010

Glede seg

Det er viktig å ha noe å glede seg til. Jeg for min del gleder meg til å bli ferdig med Eksperter i Team, ettersom jeg nå begynner å bli dyktig lei.
Men jeg gleder meg også til andre ting, og i dagens innlegg har jeg tatt for meg kinofilmer som har premiere i det herrens år 2010.

Jeg har jo allerede nevnt filmen "9", så den skipper jeg her. "Alice i eventyrland" har jeg derimot ikke nevnt tidligere. Jeg er jo en stor fan av Johnny Depp, både pga skuespillerferdighetene hans, men også diverse andre ting;p hihi...Trailer kan sees her. Kinopremiere: 05.03.10.

 

"Fantastic Mr. Fox", "Fantastiske Mikkel Rev" på godt norsk, tror jeg også kommer til å bli en fin kinoopplevelse. Iallefall dersom den er like bra som jeg husker boka var da jeg hørte den første gang. Vi hadde nemlig høytlesning fra denne Roald Dahl-boka en gang på barneskolen, mener jeg å huske. Trailer sees her.

Neste Harry Potter-film er jo også noe å glede seg til - jeg gjør iallefall det:) Kanskje jeg må pløye gjennom de siste bøkene en gang til også, for å komme litt i stemning. "Harry Potter og dødstalismanene" blir delt inn i to filmer, så da blir det jo enda mer å glede seg til - bare synd man må vente så lenge..


 Juni kommer til å bli en finfin måned, for da har både "Sex and the City 2" og "Twilight - Eclipse" premieredatoer. Du kan banne på at jeg kommer til å avlegge kinoen en visitt for å få med meg begge to. Dette er også filmer jeg tror jeg kommer til å se mange ganger. De tidligere filmene kan jeg iallefall se om og om igjen, uten å bli lei. Se trailer til "Sex and the City" her.

Yummy!

Ååå, dette kommer til å bli et herlig kinoår!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails