18 januar 2010

Hurra for helg

Etter en strevsom uke med EiT (der jeg kan leke ekspert på mitt fagområde), var det herlig med helg og total avkobling. Det ble så som så med avslapping, da min lillesøster (+1) så sitt snitt til å innvadere hjemmet mitt for helga - men det er absolutt hyggelig med besøk. Vi underholdt oss selv med spilling, film-titting, bowling (morsomt, ikke sant Per?) og restaurantbesøk (yummi!). Jommen ble det ikke tid til en liten tur ut på livet lørdagskvelden også (Per ledet an der også...).


Bilder fra bowlingrundene. Line er - ja, Line, Per er litt misfornøyd (se første kast, hihi), 
Jonas varierer fra runde til runde, mens jeg nettopp har striket - og strikker i pausene når det ikke er min tur.

Nå er jeg inne i min andre uke (av tre) i EiT, og i dag har vi faktisk bygget lego. Fantastisk hva man kan gjøre på universitetet.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hvorfor er Line GUL?

Hilsen bekymret storesøster, som ikke er misunnelig på artig-helga deres i det hele tatt..

Renate sa...

Hehehe:) Nei, si det - får skylde på kameraet, så ikke Line blir lei seg ;P

Unknown sa...

æsj, sjer ut som æ kjæm fra ein anna planet jo! :/

Anonym sa...

Ja. Pluto. :p

Related Posts with Thumbnails