08 november 2010

Bare mjuke pakker under treet

Forrige uke var jeg på bokmøte hos Gyldendal, og det var stas!
Snåsamannen var der (jeg var så nærme at jeg nesten kunne kjenne varmen 
der jeg satt), Eyvind Hellstrøm var der, Ingrid Espelid Hovig likeså, og
mange, mange flere. Deriblant Levi Henriksen som leste fra novellesamlinga si
Bare mjuke pakker under treet 
(fra 2005), og fikk oss i salen til å le så vi ristet.
Den boka står nå øverst på ønskelista!


Jeg klarte også å kapre et par gratisbilletter til førpremieren på 
Hjem til jul, som er Bent Hamers filmatisering av Levi Henriksens bok.
Hamer har før laget bl.a. Salmer fra kjøkkenet, som er en knakende fin film.
Så jeg er spent på om denne er like bra :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Denj boka har æ! :p

Hoverende hilsen Silje

Renate sa...

Ja, men har du lest den?! ;p

Related Posts with Thumbnails