28 november 2010

Teller dager til JUL

Nå nærmer årets jul seg med stormskritt, og jeg står fortsatt fast på at jeg ikke er for 
gammel til å ha en ønskeliste. Jeg er happy for de gavene jeg får uansett jeg, men
det er jo hyggelig å få ting som man har gått og siklet på lenge (...ellers må jeg
ta saken i egne hender...;p). Så her kommer et 'lite' knippe ønsker fra meg.

 1. GreenGate-kopper, Cornelias hus
2. Barometer lampe, Ikea
3. Veske i brunt skinn
4. Strikkede votter
5. Øredobber og smykker
7. Mad Men, sesong 2 og 3, Platekompaniet
8. In Treatment, sesong 1 og 2, Platekompaniet
9. Speilrefleks eller systemkamera

 1. Bokser, Kremmerhuset
2. Pute, Kremmerhuset
3. Bestikkholdere, som disse fra Kremmerhuset
4. Dymomaskin, Clas Ohlson
5. Etasjefat
6. Teklype/ball
7. Lappeteppe
8. Trykk, fruFly
9. Kokeshidukker, Kremmerhuset
10. Flettede kurver
1. Tekanne, som disse fra Kremmerhuset
2. Synstest, fryFly
3. Kusmi-te
4. Porselensserien Alv, Wik&Walsø
5. Puter i lilla, hvitt, grått, blått eller brunt
6. Pyntekongler
7. Stort lysfat, Kremmerhuset
8. Love-pute
9. Pyntegjenstander
10. Brødboks, Kremmerhuset

6 kommentarer:

Anonym sa...

Veldig flott ønskeliste på alle måter : )

Line sa...

Jeg teller dager til 15.desember :)

Renate sa...

Hehe, ja, 15. desember blir definitivt en fin dag!:) Og nå er det bare knappe to uker til - weeee!;)

Anita sa...

Ikkje ei einaste lita bok, ser eg???!!!

Renate sa...

Bøker kjøper jeg for det meste selv:) Blir billigst det, siden jeg har rabatt. Men jeg ønsker meg absolutt bøker også!

Line sa...

Da er julegaven i boks! Da venter vi bare til julaften :D Gleder meg!! Og jeg gleder meg sånn til du og Per kommer "hjem" :D

Related Posts with Thumbnails