03 november 2010

Jeg gleder meg!

For på lørdag kommende helg er det nemlig
Ettersom jeg skal jobbe hele lørdagen synes jeg en kinofilm (eller to) 
på kvelden er en passende belønning for en dags arbeidsinnsats.

Jeg har hørt så mye skryt av den nye 'Trollfilmen', så den er bankers.
Film nr. 2 er jeg litt mer usikker på. Fritt Vilt 3 vil jeg iallefall ikke 
anbefale til noen. Selv ikke min lettskremte lillesøster skvatt noe særlig 
av den - og da oppfyller ikke skrekkfilmen sin misjon, spør du meg.
Så vi får se om det går noen fristende filmer. Det behøver jo ikke være
allverdens kvalitet når man bare betaler halv pris!

Har du tips om en bra film som går på kino nå, så legg gjerne igjen en kommentar :)

2 kommentarer:

Hanna Ladybug sa...

"Sykt lykkelig" så litt morsom ut på en reklame :P Også ser de små gule figurene i "Grusomme meg" underholdende ut, men filmen hadde vel ikke fått så bra kritikk... Vil tro "Gazas tårer" er interessant, og om du ikke har sett "Inception", er den absolutt verdt en titt :)

Renate sa...

Takker for innspill:) "Inception" måtte jeg se med en gang den kom, og synes den var BRA!:) Ble så fascinert av musikken der (du vet Edith Piaf), så jeg måtte se "La vie en Rosé" like etter. "Grusomme meg" og "Gazas tårer" er på kanskje-listen. "Sykt lykkelig" stiller jeg meg litt tvilende til, enn så lenge, hehe (har ikke sett reklamen) ;)

Men det blir iallefall troll da!

Related Posts with Thumbnails