02 september 2010

Girl in Oslo

Nå har jeg bodd snart en uke i Oslo, 
og byen føles fortsatt myye større enn Trondheim. 
Men noe er bedre her enn i Trønderhovedstaden da -
kollektivtrafikken f.eks. 
Og kjendistettheten... 
...her har jeg jo sett flere kjente folk på 6 dager,
enn jeg har på 5 år i Trondheim :)
Men nok om det..

Jeg tenkte bare å informere litt om alt det gøye man kan finne på mens man biler nedover til Oslo, 
eller oppover til Trondheim. 

Namnam! Bensinstasjonen på Espa selger tonnevis av boller - med eller uten rosiner, sjokolade osv. Det er godt skiltet, so you can't miss it!

Dobesøk er en nødvendighet når man skal kjøre 6-7-8 timer i bil, så da kan man likegodt ha det gøy mens man gjør sitt.

Og det er ikke få, skal jeg si deg! ツ

Men; man kan jo ikke gjøre alt på én tur, 
for hva skal man da finne på neste gang man må reise Oslo-Trondheim.
Derfor har vi enda til gode å bl.a.:

Se verdens største spark på Tynset

Besøke Eidsvoll-bygningen

Og blir man lei av dette, så er det bare å kjøre en annen rute. Frem kommer man til slutt uansett:)

 God tur!

1 kommentar:

Unknown sa...

Det er morsomt å se nordinger være turist på østlandet og besøke og fotografere ting som for en østlending er "huh whatever?"

Savner deg, gla'jenta. Fint å lese seg opp på hvordan det står til med deg.

Related Posts with Thumbnails