16 september 2010

The show

I dag var det tid for å få trimmet lattermusklene.
Som tidligere annonsert skulle jo jeg og Per
være publikum på selveste 'Nytt på nytt'.
 
Vi var ikke akkurat alene om det,
men det hadde jo blitt litt stusslig bare med oss to.
Det var absolutt verdt turen,
og forhåpentligvis kan vi få med oss 
innspillingen av en episode til!

Studio - klart til opptak.
Så, litt kort om det vi har sett i dag,
til ære for de som må vente til i morgen med å se det;)

De 25 minuttene som vises på NRK fredagskvelden,
er egentlig 1,5-2 timer med opptak,
ispedd noen sminkepauser og gjentakelser ved tabber og lignende.
Tror noe av det jeg lo mest av, faktisk skjedde i sminkepausen.

Når opptaket er så mye lenger enn sendetiden, 
sier det seg jo selv at ikke alt kan bli med,
og det er jo litt gøy å få med seg ting som
ellers ville ha blitt sensurert av NRK.

Selvfølgelig var Knut Nærum og Jon Almaas fast inventar.
(Bare) Egil Hegerberg var kveldens vikar for Linn Skåber, 
og jeg synes han gjorde seg knallgodt i den rollen.
Gjestene var Julie Brodtkorb Voldberg (Høyre-dame) og
Lars Lønning (sønn av Høyremannen Inge Lønning).
Og uten å nevne navn, kan jeg vel si at ikke alle i
programmet var like morsomme....
Får håpe NRK er gode på redigering, for å si det sånn..:)

Så var det over, noe som kom brått på både oss publikum og deltakerne - som godt kunne ha fortsatt myye lenger
  Men det var absolutt gøy å være publikum (igjen),
og denne gangen fikk vi sitte også (!), og det var jo supert.

Så da er det bare å benke seg foran TV-skjermen i morgen kveld -
og på lørdag (for da tror jeg 'De ukjente'-programmet som vi var på skal sendes).

God helg! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

hva hendte i sminkepausen? ;-P
jeg vl også se nytt på nytt "live" ;-) det må jo bare være bra!

Rita Marie

Related Posts with Thumbnails