04 september 2010

Mye tid til overs?!

Her i Oslo har jeg foreløpig ikke hatt det særlig travelt. 
Skole og hovedoppgave står litt på vent, ingen jobb og ingen venner (buhu, stakkars meg ;p)
Men jeg får jo enormt med tid til å underholde meg selv. 
Og da er jeg glad det var garnsalg i mai, 
for nå får jeg jammen bruk for det garnet jeg har.
Høsten er også perfekt for syssler som hekling og strikking,
så da hekler jeg i vei med god samvittighet.

Prosjektet jeg er i gang med nå har vært tiltenkt leeenge, 
men jeg liker å la ideer få modnes en stund i hodet mitt, 
men nå har jeg faktisk kommet et stykke på vei.
På tross av lang modningstid, 
har jeg nå blitt litt usikker på fargesammensetningen, 
men skitt au - orker ikke begynne på nytt!:)

2 kommentarer:

Hanna Ladybug sa...

Fine farger!! :D

Renate sa...

Takktakk:) Ble veldig usikker, men rosa er jo aldri feil!;)

Related Posts with Thumbnails