09 august 2009

Grønn glede!

Jeg er bare blitt så forelsket i produktene fra Green Gate. Dessverre har de nettbutikk bare for Danmark, men noen produkter importeres også til diverse butikker og nettbutikker her i Norge. Dette kommer i allefall til å toppe ønskelista mi neste gang det vanker gaver (jul, bursdag, og ikke minst bryllup - forhåpentligvis...). Til da får jeg nøye meg med å se i kataloger og vindusshoppe, ettersom det blir litt hardt for en slunken lommebok å investere i noe nytt for øyeblikket. Men man kan jo drømme....


Det finnes kopper, fat, tekstiler og mye mer i friske farger - spesielt liker jeg grønn, rosa og blå, med innslag av rødt. Men har også lilla, brunt og grått bl.a. De quiltede teppene er også helt nydelige (men fryktelig dyre..*sukk*).


Fargene som finnes passer godt sammen, noe som er ypperlig ettersom man da kan mikse og matche som man selv vil!

Bildene er hentet fra Green Gate sin vår/sommer-katalog 2009.

Blomster og prikker er i skuddet, noe som passer meg ypperlig. Gleder meg virkelig til å få et eget hjem å innrede! Det blir liksom ikke det samme med en sliten studenthybel hvor gulvbelegget trolig stammer fra 70-80-tallet og listene er malt i en merkelig rødbrun farge. Hmm...Tror ikke design er høyt prioritert i studentbyer gitt..

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails