09 august 2009

Jeg vil, jeg vil...

...bytte ut vår Malm-seng fra IKEA. Den ble kjøpt nærmest på impuls, fordi vi bare måtte ha ny seng. Men med sin eikefarge synes jeg ikke den passer helt inn i min visjon for fremtidens soverom (jaja, den duger for sitt bruk, men er ikke helt min stil). Skal vi bytte ut den, må vi også bytte ut de andre soveromsmøblene i samme slengen, som også er fra Malm. Men det må nok vente også...Den senga er også et mareritt for meg som får blåflekker så fort jeg dulter borti noe, for denne senga har jammen skarpe kanter! Nei, en hvit seng er nok heller å foretrekke. Det gjør sikkert ikke så vondt å dulte borti den så lenge den ser fin ut;)

I den nye IKEA-katalogen har de bilde av en ny seng, som heter Trondheim av alle ting. Det er nok skjebnen:) Selv om jeg liker best hvit sengeramme med sprinkler i gavlen, så er ikke Trondheim å forakte heller.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails