12 august 2009

Teater, teater, teater..

Nå kommer det av alle ting en teateroppsetning basert på Kaizers Orchestras sangtekster. Jeg er en svoren Kaizers-fan, og skulle gjerne tenkt meg og sett hvordan Dr. Mowinkel, Mr, Kaizer, Constanse og andre karakterer tar seg ut på scenen - men selvfølgelig skal dette stykket settes opp i Rogaland (noe som ikke er så rart, ettersom bandet er derfra). Jeg får trøste meg med å høre litt på Kaizers-samlinga mi (og kanskje kommer de til byen og spiller igjen snart...*krysser fingrene*). Her står det mer om Kaizers på teater, hvis du er interessert.

Her synes jeg det passer seg å slenge inn et par bilder fra Kaizers-konserten jeg og Silje var på tidligere i år. Minneverdig opplevelse, for å si det mildt.


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails