07 august 2009

Trondheim calling

Nå er sommeren på hell, selv om det i dag har vært mer enn varmt nok her i Trøndelag'en. Gårsdagen ble tilbrakt i en klam bil (for varmt var det da også, dessverre) cruisende oppover E6 og diverse andre veier. Ferieturen til Gøteborg var særs vellykket, og jeg tror de fleste fikk sin dose av karuseller, 'gambling' og godis:) Litt shopping ble det også tid til, og selvsagt minigolf som seg hør og bør på campingferie.

Her har vi ankommet Gøteborg sentrum, ut i god-tid til check-in, så da ble det frokost på Burger King.

Dag 1 av 2 i Liseberg, mulig det er litt nerver ute og går på dette bildet, sekunder før de skytes i været. Gøy, gøy!!

Litt sol ble vi da også velsignet med, etter at det hadde bøttet ned med regn tidligere på turen.

Dyp konsentrasjon under minigolfen (..ikke at det hjalp;P..hehe).

Kort oppsummert var det en gøy tur, og jeg håper det ikke blir den siste med et så bra reisefølge! Dette har vært en super sommer, og jeg tror det er lenge til neste gang det blir så mange ferieturer på meg på en sommer. Skjønt ferie og ferie, jeg er jo mer sliten når jeg kommer hjem enn før jeg dro. Men mye rikere på opplevelser da, så det er i grunnen verdt det!:)

Notes to self:
* Husk å sjekke reiserute nøye før en legger ut på biltur, og at GPS er oppdatert. Veiarbeid er tydeligvis en populær aktivitet på sommerstid.
* Ha CD-spiller/radio i bilen som virker, ellers kan det bli en lang tur når en skal sitte 10-12 timer i bil. (Lesson learned!).
* Ikke stol på yr.no, iallefall ikke langtidsvarslet.
* Kom tidligst mulig til Liseberg for å slippe og stå i kø, hvis ikke, pakk med en god dose tålmodighet (og gode sko, ettersom det blir noen timer på beina).

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails