31 august 2009

Handy(wo)man

Etter lengre tids planlegging har jeg endelig fått lagd en såkalt inspirasjonstavle (som det så fint heter). Jeg har sett bilde av slike tavler på flere blogger, og kom frem til at jeg bare måtte ha en sånn. Men da måtte jeg jo også lage den - selv. Det er ikke mye man trenger, og det er ikke så fryktelig komplisert heller, så jeg så det som en overkommelig oppgave - selv for meg;)

In the making...Ble nesten litt svett av all stiftingen, tror ikke jeg helt har stifteteknikken inne, eller noe sånt.

Alt som trengs er:
* Stiftemaskin (fra Clas Ohlson eller en annen mannebutikk).
* Lerret eller ramme, for å feste stoffet i (kjøpte min på Panduro).
* Stoff nok til å dekke lerretet (feks fra Stoff og stil, som har en veldig fin butikk i Trondheim).
*Bånd
* Pyntenåler eller noe lignende, til å feste båndet til lerretet med.
Så er det bare å stifte i vei, og dandere hva du vil på den ferdige tavla til slutt.

Ta-daaa! Ferdig.

Kjenner jeg er litt stolt over hva jeg har fått til, faktisk. Nå må jeg bare finne ut hvor jeg skal gjøre av den:)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails