23 august 2009

På en søndag

Søndag er for meg (ofte) en skikkelig slappis dag, og i denne søndagen er intet unntak. Planen var opprinnelig å dra på kino og sjekke ut den nyeste Tarantino-filmen ('Inglorious Basterds'), men jeg kom på at det var spydfinale i VM på TV og så det som en god nok unnskyldning til å bli hjemme. Så får heller Brad Pitt på nazijakt vente til uka. Jeg har ganske høye forventninger til den filmen, og håper på en fornøyelig kinokveld om ikke lenge.


Men litt filmtitting har det jo blitt i dag likevel, siden det er søndag liksom. Og ikke bare én, men to filmer. Én og en halv for å være eksakt. 'The Watchmen' er nemlig en ekstremt lang film, men det går greit så lenge man kan dele den opp i bolker. Finfint soundtrack har den også, så jeg ble i skikkelig godhumør enda så mye blod og gørr det var i den filmen. Superhelter er det også, og Me Like! 'State of Play' var film nr. 2, og den skuffet vel heller ikke, selv om den var noe forutsigbar. Men grei action allikevel.


Men nå er det spydfinale på TV, og nok filmprat - heia Andreas!! Jeg kjenner lukta av gull...

2 kommentarer:

Sonja sa...

kult at du itj har sett den ennå da.
Da kan vi jo fortsatt kanskje se d sammen!!!

p.s. æ har prøvd iPod isen på jobb i dag. den va go... æ huske du ikke likt den men huske ikke for ka/koffor

Renate sa...

Ja, d kainj vi veit du:) Kanshe tirsdag passe for dæ, lr har du jobb da å? Må kanshe send mld t dæ om d, e ikke sikkert du e på bloggen min så ofte akkurat, hehe..

Icepod'n har jo peanøtter i sæ, så d e nok dæffer æ ikke helt har trua på denj. Men æ veit jo at du like peanøtter da, Sonja!:)

Related Posts with Thumbnails