22 september 2009

Dagens fangst

Nei, jeg har ikke vært på fisketur, men fangst har det blitt allikevel. Da i bøker vel og merke. I dag hadde diverse forlag (bl.a Vega, NRKaktivum og Egmont) bokmøte på Blæst, og der befant også jeg meg. De vartet opp med rykende fersk pizza og øldonger (ja, faktisk - men en kunne få vin også da om en ville, eller brus). Selveste Eli Rygg fra Portveien 2 stakk innom for å spre litt julestemning, i tillegg dukket Linda Eide fra Norsk Attraksjon (som sendes på NRK) opp i sin spreke grilldress. Hun var faktisk ganske gøy (mulig ett glass vin satte litt fart i sakene, men nok om det), så det er mulig jeg titter innom programmet en gang (ellers kan jeg lese litt i boka om serien som nettopp er kommet ut). En av tegnerne til tegneserien Pyton, som hadde sin storhetstid på 80 og 90-tallet kom også for å presentere Pyton-samleboks, eller hva jeg skal kalle det, som kommer i høst.

Det kan være innbringende å jobbe i bokhandel ;)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails