18 september 2009

En dag...

....kan være fylt av så mangt. Min dag i dag har vært nokså variert vil jeg si. Etter en heller spesiell start hvor vi lekte 'psykotisk' i rollespill på skolen (ja, man gjør mye rart på universitetet), tok den en mer koselig vending da min supersnille kjæreste overrakte meg en bukett røde roser på veien hjem fra skolen - bare fordi han er så glad i meg:) Og det helt ut av det blå faktisk. Resten av dagen ble satt av til å bare være sammen med Per, ettersom vi har sett litt lite av hverandre i det siste pga at vi er så utroolig opptatte. Så da sto tacomiddag, film, Fantasispilling og god musikk på agendaen. Det er bare noen kvelder som er bedre enn andre...

Et lite utvalg av det jeg hører på av musikk. Litt hummer og kanari kan man vel si..Trykk på bildet for å se klart.

Gåte ble som kjent oppløst for noen år tilbake, men er nå gjenforent igjen og skal spille på UKA-09 den 24. oktober i år. Synes den konserten er et must å få med seg, og billett kan kjøpes på nettsidene til UKA. Snart er også jeg den heldige eier av en slik!

Fine roser fra en fin gutt.

Et knippe utvalgte kunstverk fra en runde tegne-Fantasi. Kategoriene står under hvert bilde, men klarer DU å gjette alle fire?
Svarene står i kommentarfeltet.

5 kommentarer:

Renate sa...

Fasit på de fantastiske tegningene.

1: Oppland (er ikke Per flink til å tegne klart og tydelig - alle ser jo at det er et land?!)

2: Big Ben (en bedre tegning etter min mening)

3: Dødehavet (fantastisk illustrasjon - bare husk å snu bildet slik at havet er nederst)

4: Militærprest (av alle ting..)

Anonym sa...

haha :-)

Anonym sa...

:D koselig kveld du hadd!!
& så snill kjæresten din er ja! kor kult e itj d å få rosa bare for han e så glad i dæ. så søtt :)

fantasitegningan va artig.
1. var litt vanskelig å forstå, og 4'ern trodd æ bare va prest, 2 & 3 lest æ fasiten på før æ prøvd å gjett, men ser for mæ æ hadd klart dem :P

sonja.

Anonym sa...

Gjetta kirketårn på nr.2, og prest med hagle på nr.4. Syns itj d va så aller verst gjetta æ hihi ;) Men miming e d beste på fantasi..som sagt: må gjentas! God helg :D

Kristin

Anonym sa...

Hørtes ut som du hadde en kjempe fin avslutning på uka! :)
Ha ei flott helg, så sees vi på mandag!

Rita Marie

Related Posts with Thumbnails