22 september 2009

Tilbake til ungdommen

Nå er jeg ikke blitt så gammel enda, men såpass gammel er jeg at jeg kan se tilbake på min tidlige ungdomstid. Da gikk det nemlig en serie på NRK som het 'Lekestue', og det var der jeg fikk øynene opp for lekkerbiskenen Nicolai Cleve Broch. Siden har jeg sett på det meste av film han har medvirket i. Men tilbake til saken. Denne serien har jeg da savnet så inderlig mye, faktisk så mye at min søster, Silje, og til dels jeg, så oss nødt til å lage en gruppe på fjesboka til ære for denne legendariske serien (check it out: Her). Det som jeg vil frem til er at denne serien nå -endelig - kommer på DVD, med release den 28.oktober dette år!!


(Jeg er ikke innpå den fb-gruppa så ofte, men så det sto noe om DVD'en der også, bare at release vil skje litt før enn det står der. Uansett så er det nå fantastiske nyheter!!). Det står bl.a. om filmen her.

Gleeeeder meg! Selvfølgelig skal den få en plass i DVD-samlinga mi:)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails