07 september 2009

På butikken...

...kan man finne mye rart. I dag hadde jeg (og Per) en særdeles fornøyelig handel på 'nærbutikken' (Ica Maxi, som forsåvidt ikke er så nære oss, men skitt au). Der har de stadig vekk tilbud på ymse varer, og i dag (og resten av uka) kunne de friste med DVD-tilbud! I DVD-hylla mi begynner det å bli trangt om plassen, men slike tilbud kan jeg jo ikke la gå fra meg. Så da ble det litt diverse film, til 39,- per stk!! Faaantastisk.


Blant resten av dagens fangst ble det en 1/2 kilo fersk kjøttdeig til 3kr(!!), tror de hadde klussa litt med prismaskina der gitt, og 'Tørst' til 12,90 (billig og bra). Egentlig skulle min elskede 'Creme Jubileum Melkesjokolade og Brownies' også blitt med hjem, men det er visst ikke bare jeg som liker den...

Vel hjemme mekket vi sammen litt lasagne til middag - som ble veldig god faktisk. Nå blir det litt avslapping på sofaen, før jeg skal på Bokmøte for CappelenDamm i kveld. Gratis mat, drikke og bøker - kan det bli bedre?!

2 kommentarer:

Tante Nina sa...

Såg no godt ut ja :-)

Anonym sa...

Mmmmmm..renate&per-lasagne! ;) It's gooood.
Anyways, ligger an for tur til Ica Maxi ser jeg. :p


-Silje

Related Posts with Thumbnails