13 september 2009

Helg = kos

Det begynner å bli litt mye kos nå, men mye kos er absolutt bedre enn for lite! I dag har vært en skikkelig slapp-av-dag, noe som er naturlig ettersom de to siste kveldene har ført med seg litt vel mye sprudlebrus. Lurer på om jeg kanskje begynner å bli litt for gammel for 2-dagers....

Nam! God søndagsmiddag.

Fredagens arrangement krevde, av alle ting, et kostyme. Så da så Renate-Røver dagens lys (eller kanskje man skal si nattens). Bokstavfest viste seg faktisk å være ganske så gøy, selv om det er mulig alkoholen bidro en del til at stemningen steg betraktelig utover kvelden. Lørdagen var også en høydare (kremt, mulig den tok litt vel av etterhvert....). Toppen av kransekaka var seieren til Team Oi på min første musikkquiz ever. Gøygøy!!

Hanne-Hamster, Siv-Spion og Renate-Røver

Denne kvelden har jeg fått testet mine kreative evner i et slag Fantasi (utrolig gøy spill). Jeg bare elsker brettspill - det får liksom lokket frem barnet i en. Vafler og flotte jenter satte en ekstra spiss på kvelden. Så nå gjenstår en god natts søvn før det braker løs i morgen på den store Valgdagen. Jeg oppforder alle å gjøre som meg - stemme! Og da helst Rødgrønt, ellers kan du likså godt bli hjemme egentlig. Jeg sier bare: Heia, Jens!!;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

ja kosli kveld i kveld da!

vi fikk aldri diskutert top model kom æ på. har du sett d, hvis ikke så må du skynd dæ så vi kan få diskutert vettu :)

sonja

Kristin sa...

Ja, det var en koselig kveld :) Må gjentas!

Renate sa...

Sonja: Jeg har nå sett Top Model, så det kan vi absolutt diskutere neste gang vi sees:) Tror jeg må følge med, synes det er litt artig å se hvor korte de er i forhold til Tyra. De blir jo nesten som små unger, hehe.

Renate sa...

Kristin: Det må absolutt gjentas!!

Related Posts with Thumbnails