23 november 2009

Min date med Per

Å ha holdt sammen (evt. holdt ut) i 8 år fortjener en markering, og vi dro tradisjon tro ut på 'date'. Vårt stamsted for de store anledninger er 'Big Horn', og de skuffet ikke i går heller. Jeg rundet måltidet med en is, men måtte spise den alene da Per Magnus heller ville bytte ut desserten med smågodt på Mix.


Nam, is er godt! Mens Per ser ut til å ha fått i seg nok øl;P

Etter maten dro vi på kino, og da er jo smågodt er obligatorisk. Problemet var at det ikke bare var vi som hadde tenkt oss på kino den kvelden, og kombinasjonen av nytt billettsystem på kinoen og Novas pittelille inngangsparti gjorde at det ble trangt om plassen. Men det ble fort glemt da New Moon rullet over skjermen. Jeg hadde gledet meg stort til denne filmen, men må vel bare konstatere at historien gjør seg en del bedre i bokform. Da får du lage din egen spillefilm i hodet, og slipper å irritere deg over skuespillere som ser ut som de har kroniske smerteproblemer. Men jeg kommer nok til å se de andre filmene når de kommer på kino allikevel - sammen med horder av fnisete tenåringsjenter som sikler etter de mannlige skuespillerne. Så da ligger det an for nok en dobbeltdate med Bella og Edward!;)





To blide fjes. Tatt like før frøkna bak meg bestemte seg for å stikke et par sure tåfis-føtter i trynet på meg resten av filmen. Sweet!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails