20 november 2009

Som tiden flyr

I dag, 20. november, er det (i allefall sånn cirka) 8 år siden jeg ble sammen med verdens herligste gutt - Per Magnus:) 8 år er lang tid, men det føles ikke sånn - annet enn at vi nå kjenner hverandre veldig godt. Det føles nesten som vi er et gammelt ektepar og et nyforelsket par samtidig, om det går an...Jeg vet at Per Magnus pleier å lese i bloggen min, så da kan jeg skrive det her, selv om jeg også sier det til ham ellers: Tusen takk for at du har holdt ut med meg:) Og jeg håper du ikke går lei med det første!

Elsker deg!


Vi har dessverre ikke tatt så mange bilder av oss sammen, men her er i allefall ett.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å, så søte dere er :)
Gratulerer med 8-års"jubileet" ;)

-Rita Marie-

Anonym sa...

Han var kjekk!!! :)

Related Posts with Thumbnails