12 november 2009

Statusupdate

Denne uka startet friskt med årets første julebord. Fine folk, god mat og (myyye!!) god drikke gjorde at dagen derpå føltes verdt det. Gårsdagen var min siste på klinikken som terapeut, noe jeg har svært ambivalente følelser rundt - men det går seg nok til. Så naturlig nok trengte jeg litt avkobling på kvelden, og hva er vel bedre da enn å dra på kino?! Helt siden jeg så traileren til filmen 'The Informant' tidligere i høst har jeg gledet meg til den kom på kino, så nå som den endelig har hatt premiere falt valget derfor på den. Jeg tror nok jeg er litt over gjennomsnittet interessert i film, ettersom alle jeg har nevnt den filmen for bare har ristet på hodet og sagt at de aaaldri har hørt om den. Så derfor en kjapp oppsummering:
Matt Damon, som har feitet seg opp for anledningen, spiller en ambisiøs arbeider i firmaet ADM, men så blir han informant for FBI og skal hjelpe til å avdekke alt grumset som finnes i landbruksindustrien. Det hele antar voldsomme proposjoner etterhvert, og man sitter der i kinosalen og undrer seg over hvordan det hele er mulig. Faktisk så er filmen basert på en sann historie, noe jeg finner veldig fascinerende. Jeg synes i allefall denne filmen er verdt å få med seg:)


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails