04 november 2009

Nei takk

Dere vet hvordan man kan reservere seg for uønsket reklame og aviser ved å feste små klistremerker med 'nei takk' på postkassa. Noe som i og for seg er fint for de som ikke ønsker det, men jeg må innrømme at jeg ikke identifiserer meg helt med dem. Jeg er nemlig av den typen som eeeelsker å få post, og uadressert post er like bra som adressert post for meg. Der vi leide sist hadde huseieren klistret et sånt 'nei takk'-merke på postkassa, og det var en skikkelig trist tid - tom kasse stort sett hele tiden...Det er mulig jeg vil endre synet på dette når jeg blir skikkelig voksen og begynner å få masse regninger og slikt, men til da sier jeg bare: Keep it coming!!

...men det hadde vært fint om man kunne valgt ut selv hva man ville få reklame for da, for jeg kan vel egentlig spare meg for elektroaviser, byggaviser og den type reklame...

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails